V souvislosti s nasazením off-line plateb ve všech našich autobusech, můžete nalézt ve svém bankovnictví rozdílnou částku, než byla účtována za zakupovaný jízdní doklad. Tato situace je způsobena kumulováním plateb za jízdné.
Karta Mastercard
Po odbavení cestujícího dochází k blokaci částky 1,- Kč. Tato částka je následně zaměněna za souhrnnou hodnotu všech jízdenek, které byly zakoupeny v rámci jednoho dne v autobusech provozovaných Dopravní společností Ústeckého kraje, p.o. Blokovaná částka 1,- Kč bude zaměněna max. do 5 dnů.
Karta Visa
Zúčtování transakcí probíhá denně, částka 1,- Kč není blokována.
Jak postupovat
Kliknětě na odkaz na historii jízd. Zobrazí se vám tabulka a do řádku pak vyplňte kód transakce (6místný kód začínající 9B) nebo variabilní symbol platby (začínající 88), které naleznete v detailu platby ve Vašem bankovnictví.
Po vyhledání se zobrazí aktuální výpis jízd zakoupených dokladů v rámci jednoho dne. Zde si můžete v případě potřeby vygenerovat daňový doklad.

Zákaznické centrum
reklamace, stížnosti, pochvaly a podněty
e-mail: ZakaznickeCentrum@ds-uk.cz
telefon: +420 477 070 800
v pracovní dny od 07:30 hod. do 16:00 hod.